پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی
پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک

گزارش-کارآموزی-در-شرکت-فنی-و-مهندسی-آرمان-الکتریک
گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 66
حجم فایل: 183 کیلوبایت
قیمت: 4700 تومان

دانلود گزارش کارآموزی در شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک
در قالب word و در 66 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
صفحه کلید
حافظه RAM
هارد دیسک
اتصال کابل
روش RLL
کنترلر SCSI
کارت گرافیک
مد گرافیک
از VGA تا VAC
نکاتی برای نصب یک کارت نمونه
مدارات رنگ در تلوزیون رنگی
دیکودر پال در تلوزیون شهاب 21 اینچدیکودر NTSCN در تلوزیون رنیگ شهاب 21 اینچ
چکیده گزارش کارآموزی:
این شرکت واقع در رفسنجان چهار راه شهدا روبروی آموزش و پرورش است.
شرکت فنی و مهندسی آرمان الکتریک در سال 1379 رسماً به ثبت رسید و فعالیتهای خود را آغاز نمود. بیشتر کارهای این شرکت پیمانکاری برق بود که اکثر کارهای الکترونیکی از قثبیل نصب تابلوهای الکترونیکی و بردهای سیستمهای هوشمند در شرکت مس سرچشمه رفسنجان را این شرکت انجام داده است و در کار خد نیز بسیار موفق عمل کرده است.
این واحد صنعتی فنی الکترونیک و نصب سیستمهای کامپیوتر را نیز انجام می دهد و همچنین طراح و سازنده کلیه تجهیزات ترافیکی از قبیل چراغهای راهنمایی چشمک زن و ساعتهای دیجیتال و تابلوهای الکترونیکی نیز هست.
مهندس ناظر و طراح در این شرکت آقای مهندس محمدعلی پرهیزگار می باشد که کارهای فنی و تخصصی به عهده ایشان است و ریاست شرکت را آقای علیرضا پرهیزگار بر عهده دارد.
این شرکت دارای چند گرو کاری که شامل گروه نصب و راه اندازی و گروه تدارکات و گروه فنی و تخصصی می باشد.
این واحد واقع در یک ساختمان دو طبقه است که طبقه اول آن دفتر شرکت و بخشی از آن قسمت فروش تجهیزات و سیستمهای کامپیوتری می باشد و طبقه دوم آن کارگاه فنی می باشد که در آن بردها و تجهیزات لازم برای سیستمها درآنجا ساخته می شود.
در این کارگاه سه خانم و دو آقا کار می کنند که کارهای ظریف از جمله لحیم کاری را خانمها بر عهده دارند و کارهای دیگر را آقایان انجام می دهند.
نمودار سازمانی تشکیلات واحد صنعتی:
مدیر شرکت آقای علیرضا پرهیزگار می باشد و معاون وی آقای محمدعلی پرهیزگار است و کارکنان آن شامل دو کارفرما و ده پرسنل کاری تین شرکت هستند. همچنین کارهای بازاریابی و اداری شرکت بر عهده آقای حسین پرهزگار می باشد.
این شرکت شامل یک ساختمان دو طبقه و یک کارگاه می باشد که کارگاه آن واقع در بلوار شهدا می باشد.
در کارگاه کاهایی از قبیل جوشکاری طراحی سازه های آهنی و ساخت قطعات و ادوات لازم برای نصب می باشد که تجهیزات این کارگاه اشمل یک جرثقیل و موتور جوش لوازم برشکاری و تراشکاری انواع کلید و پریز و کابل و غیره می باشد.
نوع محصولات تولیدی و خدماتی:
اکقر کارهای این شرکت خدماتی است و از جمله محصولات تولیدی این واحد می توان به ساخت و تولید سرعت گیر و نصب آن در تقاطع شهر اشاره کرد.
از خدمات آن نصب سیستمهای کاکمپیوتری و تولید و نصب انواع تابلوهای الکترونیکی و همچنین چراغهای چشمک زن می باشد. البته این شرکت سیستمهای حفاظتی از قبیل دزدگیر را نیز طراحی و اجرا می کند...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش کارآموزی روش های مقاوم سازی ساختمان ها

گزارش-کارآموزی-روش-های-مقاوم-سازی-ساختمان-ها
گزارش کارآموزی روش های مقاوم سازی ساختمان ها
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 376 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

دانلود گزارش کارآموزی روش های مقاوم سازی ساختمان ها،
در قالب word و در 28 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کارآموز
اقلیم در ساختمان
اقلیم گرم و خشک
اقلیم سرد
انسان، طبیعت
معماری در اقلیم های مختلف
نوع مصالح
ساختمان های گلی
ساختمان های خشتی
ساختمان و انواع آن
انواع ساختمان از لحاظ مصالح مصرفی
ساختمان‌های بتنی
ساختمان‌های فلزی
ساختمان‌های آجری
ساختمان‌های چوبی
ساختمان‌های ترکیبی
مقاوم سازی ساختمانهای آجری غیرمسلح موجود
بررسی علل آسیب پذیری ساختمانهای آجری و بتنی در برابرزلزله
روش های مقاوم سازی ساختمان های بنایی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد

تحقیق-برندسازی-مقاصد-گردشگری-و-تأثیر-آن-بر-توسعه-پایدار-این-مقاصد
تحقیق برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 763 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
چکیده
مقدمه
مبانی نظری
توسعه پایدار
گردشگری پایدار و الگوی آن
ملاحظات زیست محیطی در توسعه پایدار
نحوه ساخت برند مقاصد گردشگری
روش شناسی تحقیق
بحث و نتیجه گیری
چکیده تحقیق:
جهانی شدن و رقابت بین کشورها در جذب ثروت و برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی سبب نگاه ویژه به پدیده رو به رشد گردشگری و ظرفیت های ویژه آن گردیده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌باید‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهری و محصولات منحصر بفرد صورت گیرد که با ایجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در کنار تکیه بر جاذبه های زیست محیطی و توازن اجتماعی  ممکن می گردد. از سوی دیگر در دهه های اخیر تخریب محیط زیست ومنابع زمین و توجه به حفظ آنها در کنار بروز مسایل و معضلات اجتماعی ناشی از دیدگاه‌های صرفا  اقتصادی منجر به تعریف مفاهیم توسعه پایدار و توجه جامعه جهانی به آن در راس فعالیتهای توسعه اقتصادی و رفاه گردیده است ، با بررسی وکنکاش در تحقیقات صورت گرفته در زمینه وجوه مختلف نیل به توسعه پایدار و نیز تلاشهای صورت گرفته علمی در خصوص ساخت وچگونگی شکل گیری و توسعه یک برند مقصد گردشگری میتوان نتیجه گرفت برنامه ریزی واجرای  هوشمندانه ارتقاء جایگاه مقصد و ساخت یک برند گردشگری انطباق بسیار خوب و نزدیکی با الزامات توسعه پایدار مقصد داشته و میتوان از آن به عنوان چهار چوبی جهت بر نامه ریزی توسعه پایدار مقاصد استفاده کرد.جهانی شدن و رقابت بین کشورها در جذب ثروت و برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی سبب نگاه ویژه به پدیده رو به رشد گردشگری و ظرفیت های ویژه آن گردیده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌باید‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهری و محصولات منحصر بفرد صورت گیرد که با ایجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در کنار تکیه بر جاذبه های زیست محیطی و توازن اجتماعی  ممکن می گردد. از سوی دیگر در دهه های اخیر تخریب محیط زیست و منابع زمین و توجه به حفظ آنها در کنار بروز مسایل و معضلات اجتماعی ناشی از دیدگاه‌های صرفا  اقتصادی منجر به تعریف مفاهیم توسعه پایدار و توجه جامعه جهانی به آن در راس فعالیتهای توسعه اقتصادی و رفاه گردیده است ، با بررسی وکنکاش در تحقیقات صورت گرفته در زمینه وجوه مختلف نیل به توسعه پایدار و نیز تلاشهای صورت گرفته علمی در خصوص ساخت و چگونگی شکل گیری و توسعه یک برند مقصد گردشگری می توان نتیجه گرفت برنامه ریزی و اجرای هوشمندانه ارتقاء جایگاه مقصد و ساخت یک برند گردشگری انطباق بسیار خوب و نزدیکی با الزامات توسعه پایدار مقصد داشته و میتوان از آن به عنوان چهار چوبی جهت بر نامه ریزی توسعه پایدار مقاصد استفاده کرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.