پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی
پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد

تحقیق-برندسازی-مقاصد-گردشگری-و-تأثیر-آن-بر-توسعه-پایدار-این-مقاصد
تحقیق برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 763 کیلوبایت
قیمت: 3000 تومان

دانلود تحقیق با موضوع برندسازی مقاصد گردشگری و تأثیر آن بر توسعه پایدار این مقاصد،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
چکیده
مقدمه
مبانی نظری
توسعه پایدار
گردشگری پایدار و الگوی آن
ملاحظات زیست محیطی در توسعه پایدار
نحوه ساخت برند مقاصد گردشگری
روش شناسی تحقیق
بحث و نتیجه گیری
چکیده تحقیق:
جهانی شدن و رقابت بین کشورها در جذب ثروت و برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی سبب نگاه ویژه به پدیده رو به رشد گردشگری و ظرفیت های ویژه آن گردیده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌باید‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهری و محصولات منحصر بفرد صورت گیرد که با ایجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در کنار تکیه بر جاذبه های زیست محیطی و توازن اجتماعی  ممکن می گردد. از سوی دیگر در دهه های اخیر تخریب محیط زیست ومنابع زمین و توجه به حفظ آنها در کنار بروز مسایل و معضلات اجتماعی ناشی از دیدگاه‌های صرفا  اقتصادی منجر به تعریف مفاهیم توسعه پایدار و توجه جامعه جهانی به آن در راس فعالیتهای توسعه اقتصادی و رفاه گردیده است ، با بررسی وکنکاش در تحقیقات صورت گرفته در زمینه وجوه مختلف نیل به توسعه پایدار و نیز تلاشهای صورت گرفته علمی در خصوص ساخت وچگونگی شکل گیری و توسعه یک برند مقصد گردشگری میتوان نتیجه گرفت برنامه ریزی واجرای  هوشمندانه ارتقاء جایگاه مقصد و ساخت یک برند گردشگری انطباق بسیار خوب و نزدیکی با الزامات توسعه پایدار مقصد داشته و میتوان از آن به عنوان چهار چوبی جهت بر نامه ریزی توسعه پایدار مقاصد استفاده کرد.جهانی شدن و رقابت بین کشورها در جذب ثروت و برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی سبب نگاه ویژه به پدیده رو به رشد گردشگری و ظرفیت های ویژه آن گردیده است. استراتژی ها برای رسیدن به این هدف می‌باید‌ با استفاده از افزایش ویژگیهای ظاهری و محصولات منحصر بفرد صورت گیرد که با ایجاد زیرساخت های مدرن و امکانات هایتک، تلاش های مداوم برای توسعه پایدار اقتصادی و توسعه یک تصویر با نام تجاری مکان برتر در کنار تکیه بر جاذبه های زیست محیطی و توازن اجتماعی  ممکن می گردد. از سوی دیگر در دهه های اخیر تخریب محیط زیست و منابع زمین و توجه به حفظ آنها در کنار بروز مسایل و معضلات اجتماعی ناشی از دیدگاه‌های صرفا  اقتصادی منجر به تعریف مفاهیم توسعه پایدار و توجه جامعه جهانی به آن در راس فعالیتهای توسعه اقتصادی و رفاه گردیده است ، با بررسی وکنکاش در تحقیقات صورت گرفته در زمینه وجوه مختلف نیل به توسعه پایدار و نیز تلاشهای صورت گرفته علمی در خصوص ساخت و چگونگی شکل گیری و توسعه یک برند مقصد گردشگری می توان نتیجه گرفت برنامه ریزی و اجرای هوشمندانه ارتقاء جایگاه مقصد و ساخت یک برند گردشگری انطباق بسیار خوب و نزدیکی با الزامات توسعه پایدار مقصد داشته و میتوان از آن به عنوان چهار چوبی جهت بر نامه ریزی توسعه پایدار مقاصد استفاده کرد.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد