پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

تحقیق استاد محمود فرشچیان

تحقیق استاد محمود فرشچیان
فرمت فایل دانلودی: .doc
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 2344 کیلوبایت
قیمت: 4600 تومان

دانلود تحقیق در مورد استاد محمود فرشچیان،
در قالب word و در 27 صفحه، قابل ویرایش.



بخشی از متن تحقیق:
متولد 1308- اصفهان.
پس از تعلیم گرفتن از هنرورانی بزرگ، چون حاج میرزا آقا امامی و استاد عیسی بهادری و گذراندن دوره هنرستان هنرهای زیبا، به اروپا رفت و چندین سال به مطالعه و کار در موزه ها مشغول شد. منتقدان و هنرشناسان بزرگ جهان هنر، او را مورد بررسی و تحسین قرار داده اند. و تابلوهای او در موزه های معتبر دنیا جای گرفته است. استاد فرشچیان در نقاشی ایران صاحب سبک و مکتب خاص است. 
گفتگو با استاد محمود فرشچیان:
- استاد، لطف فرموده  به گوشه ای از فعالیتهای خود در ارتباط با هنر نگارگری، خصوصا  نقاشی ایرانی در خارج از کشور اشاره بفرمائید. 
تا آنجا که به یاد دارم، در گذشته و حال سعی ام بر این بوده که هنر نقاشی اصیل ایرانی را به دنیا بشناسانم. این هنر، از جمله هنرهایی است که تا کنون آنچنان که باید، حقش ادا نشده و بیشتر، منقدین و هنرشناسان خارجی هستند که هنر عظیم نقاشی ایرانی را نقد و بررسی کرده و در کتابها نگاشته اند. من به سهم خود با برگزاری نمایشگاههایی در نقاط مختلف دنیا، سعی کرده ام حتی المقدور این هنر و اصالت فرهنگی را در حد توان خود به افردی که علاقمند به شناخت آن هستند بشناسانم. علاوه بر نمایشگاهها، اخیراً کتابی نیز از آثار من در آلمان چاپ شده است...

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد