پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی
پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

پروژه‌های دانشجویی فارس فایل

مقاله، تحقیق و پروژه‌های دانشجویی

مقاله بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز

مقاله-بایدها-و-نبایدها-در-رابطه-بین-معلم-و-دانش-آموز
مقاله بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 83 کیلوبایت
قیمت: 12800 تومان

دانلود مقاله با موضوع بایدها و نبایدها در رابطه بین معلم و دانش آموز،
در قالب word و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
چکیده
مقدمه
بیان مساله
اهمیت مساله
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف جزیی
چارچوب نظری تحقیق، پیشینه‌ی تحقیق
نظریه‌ی انتظار معلم
نظریه‌ی اسناد
نظریه‌ی یادگیری اجتماعی
روابط میان معلم با دانش آموزان
نتیجه گیری
پیشنهادها
چکیده مقاله:
نقش مهم معلمان در سلامت و سعادت و تعالی جامعه بر کسی پوشیده نیست هر جامعه‌ای طالع خود را در چگونگی کار معلم می‌بیند و او را اولین و آخرین امید در تربیت و پرورش نوباوگان و نسل اینده‌ی کشور می‌داند. احراز مقام والای معلمی چندان هم ساده نیست. معلم باید با دلسوزی و فداکاری از جان و دل زحمت بکشد تا نسلی تربیت شده و سالم به جامعه تحویل دهد. او باید با صبر و حوصله و متانت اخلاق سرمشق پاکی و راستی و نمونه‌ی یک انسان کامل و صادق برای فرزندان این مرز و بوم باشد. معلم همواره باید وجدانی پاک و رفتاری پسندیده و مهرآمیز داشته باشد. وقتی در جامعه‌ای شغل معلمی را هم طراز شغل انبیاء می‌دانند چه عزت و حرمتی بالاتر از این می‌توان بر معلم نثار کرد.
مقدمه مقاله:
معلم می‌تواند در کنار ارتباط سازنده با دانش آموزان و به کار گیری مهارت‌ها و راهبردها  و روش‌های شناختی از طریق مدیریت و ساختارهای معمول کلاسی هم بر ادراک خویشتن دانش آموزان از کفایت و کنترل خود تأثیر بگذارد. شیوه‌ی رایج معلمان در مواجهه با مسائل انگیزشی همچون برخورد ایشان با دیگر مسائل آموزشی است؛ یعنی ابتدا این مسائل را برای کلاس در نظر می‌گیرند و سپس آن را با یک یک دانش آموزان تطبیق می‌دهند. آشکارا است که دانش آموزان برای یادگیری به آموزش نیاز دارند برای افزایش انگیزش درونی دانش آموزان در امر یادگیری ضروری است تا ادراک کنترل ایشان آسیب نبیند. همچنین برای تداوم این مهم می‌بایست آن‌ها فرصت داشته باشند تا اهداف تحصیلی خود را انتخاب کنند و بر آن­ها حاکمیت داشته باشند. در واقع معلمان باید آگاه باشند که چگونه فرصت انتخاب و حاکمیت را به دانش آموزان بدهند تا توانایی ایشان در عملکرد صحیح محفوظ بماند. اگر دانش آموز انتخاب نادرست داشته باشد با شکست مواجه خواهد شد. امکان دارد که دانش آموز از فرصت کنترل بر یادگیری خود برخوردار باشد اما با عملکردی نادرست کفایت لازم را از دست بدهد. معلمان می‌توانند در ارتباط با ابعاد محتوایی و روش کاری از دانش آموزان حمایت آموزشی به عمل آورند و دانش آموزان نیز همچون معلمان می‌توانند هم در زمینه‌ی محتوایی و هم روش کاری از انتخاب‌هایی برخوردار باشند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل اکسل فهرست بهای ابنیه 95

فایل اکسل فهرست بهای ابنیه 95
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: xls
تعداد صفحات: 2
حجم فایل: 100 کیلوبایت
قیمت: 65000 تومان

دانلود فایل اکسل فهرست بهای ابنیه 95،
در قالب xls و در 2 فایل، به شرح زیر:

فایل اول: شامل فایل اکسل به صورت کلی در یک شیت.
فایل دوم: شامل فایل اکسل به صورت فصل بندی شده و هر فصل در یک شیت جداگانه.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

مقاله چگونگی رفتار با کودکان استثنائی در دوران ابتدایی

مقاله-چگونگی-رفتار-با-کودکان-استثنائی-در-دوران-ابتدایی
مقاله چگونگی رفتار با کودکان استثنائی در دوران ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 55 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

دانلود مقاله با موضوع چگونگی رفتار با کودکان استثنائی در دوران ابتدایی،
در قالب word و در 25 صفحه، قابل ویرایش.
مقدمه مقاله:
امروزه واژه استثنایی به کودکانی اطلاق می‌شود که از جهات مختلف ذهنی، جسمی، عاطفی، اجتماعی تفاوت قابل ملاحظه‌ای با دیگر کودکان همسال خود دارند. به نحوی که به لحاظ همین تفاوت‌های محسوس قادر نیستند از برنامه‌های درسی عادی که اصولاً بر پایه ویژگی‌ها و توانائی‌های مشترک اکثریت کودکان در سنین مختلف تنظیم شده است، به طور بایسته و شایسته بهره‌مند شوند. بنابر تعریف، واژه کودکان استثنایی شامل کودکان تیزهوش، عقب‌مانده ذهنی، نابینا، ناشنوا، ناسازگار، معلولین جسمی و مانند آن می‌شود؛ به عبارت دیگر کودک استثنایی به کودکی اطلاق می‌شود که به طور معناداری از متوسط گروه سنی، در یک یا چند ویژگی ذهنی، بدنی و اجتماعی تفاوت دارد و دامنه این تفاوت تا حدی است که به آموزش و پرورش ویژه نیاز دارد. به‌طور کلی دانش‌آموزی که از نظر جسمی یا ذهنی و خصوصیات رفتاری، با بیشتر دانش‌آموزان همکلاس خود تفاوت فاحشی دارد، آموزش ویژه برای او مناسبتر از آموزش معمولی است. منظور از مناسبتر بودن آموزش ویژه نسبت به آموزش عادی این است که از طریق آزمایش و بررسی مشخص شود که این آموزش از لحاظ تطبیق و سازش همه جانبه دانش آموز با محیط و همچنین پیشرفت تحصیلی او، برتر است. به‌طور کلی هر یک از گروه‌های کودکان استثنایی خصوصیات و ویژگیهای متفاوتی دارند و از توانائی‌ها، اختلالات، نواقص و مشکلات خاصی برخوردارند.

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.